سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/8
10:8 عصر

اطلاعاتی در مورد فیلم

بدست علی در دسته کبرا11

  )رنه اشتینک ) در 16 نوامبر سال 1963 متولد شد . او در مدرسه نمایش ارنست بوش در برلین تحصیل کرد . در کنار این تحصیلات مدرک مهندسی ارتباطات نیز گرفت و همچنین مدتی راننده آمبولانس بود او بعد از ورود به عالم بازیگری در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد از جمله فیلم" عشق پرنسس" و "قاتل را بگیرید" اوج بازیگری او نیز همچون اردوگان در" فیلم هشدار برای کبرا 11" است او از سری اول ساخت فیلم در نقش (تام) و همکار (سمیر) ظاهر شد این دو در کنار هم لحظات جالب و نفس گیری را خلق کردند ولی در اواسط کار تام از گروه بیرون رفت و (یان ریشر) جای او را گرفت که نقش او را (کریستین اولیور) بازی می کند اما اخبار جدید حاکی از این است که (تام کرانیش) بازی هم بر می گردد .

این هم عکسی از او بخواطر عمه جان

اردوگان آتالای بازیگر نقش سمیر  گرکان  
(اردوگان آتالای )  22 سپتامبر سال 1966 در شهر هانوور آلمان متولد شد . پدر او اهل ترکیه و مادرش آلمانی است . داستان بازیگری او از سال 1984 آغاز شد . زمانی که بعد از گذاراندن کلاس بازیگری در مدرسه موسیقی و هنرهای نمایشی نقش کوچکی به عنوان چراغ جادو در فیلم علا الدین به او محول شد.
    
پس از آن در فیلم های تلویزیونی و سریال های مختلفی به عنوان هنرپیشه میهمان بازی کرد . از جمله شخصیت (جکو ) در فیلم (ذره ذره موسیقی ) نقش( کمال آزگان (در فیلم (ماموریت لوبگ)(صبری ) در فیلم (اسپرلینگ و دوست بد) و( ایستگاه پلیس و دلقک) .
    
اردوگان در کنار بازیگری در فیلم ها در چند نمایشنامه رادیویی هم به ایفای نقش پرداخته است . او به همراه چند هنرپیشه دیگر آلمانی برنامه ای با عنوان) ما همه مثل هم هستیم )را ساختند در این برنامه اردوگان آتالای برضد نژاد پرستی صحبت کرد . او در سال 2003 به طور افتخاری در دو فیلم بازی کرد که عواید آنها به یونیسف رسید . در یکی از این فیلم ها با کریستن اولیور هم بازی بود .
    
بالاخره در سال 1996 بود که او را برای شخصیت اصلی فیلم( هشدار برای کبرا 11 پلیس اتوبان ) یعنی نقش ( سمیر گرکان ) که یک کارآگاه پلیس زبده می باشد انتخاب کردند . قرار داد اروگان با سازندگان فیلم تا ماه مارس سال 2005 می باشد ولی ممکن است باز هم ادامه یابد . اردوگان آتالای برای بازی در این سریال خیلی زحمت کشید . او قبل از شروع فیلم برداری مدت ها همراه پلیس های اتوبان با ماشین گشت می زد و حمله ها و زد و خوردها را تماشا می کرد . او همچنین تیراندازی رابه طور کامل فرا گرفت .
    
همسر اردوگان هنرپیشه دیگر آلمانی به نام( آشترید آن ماری پلمان) است. آشترید تابه حال در دو قسمت از سریال کبرا 11 به عنوان هنرپیشه میهمان حضور داشته است . یک بار در اپیزودی به نام کیش و مات در نقش یک پزشک و یک بار در اپیزود سقوط بزرگ به نقش یک راهبه بازی کرد . او در فیلم نهایت سرعت نیز با همسرش همکار بود. آنها در 22 نوامبر 2002 صاحب دختری به نام (آمیرا پولت ملیسانده ) شدند . اردوگان عاشق ورزش است و همیشه در ورزش های اسب سواری شمشیر بازی ، آکروبات ، تیراندازی ، شیرجه و چتر بازی فعالیت می نماید و یک مادیان 28 ساله به نام (بابود) دارد .

 

 

 

 

 

 

 

از مدل های ماشین هاشون هم بگم که من تا آنجایی که دیدم سمیر اکثرا بی ام وی و کیریس هم بنز مدل بی ام وی

در حالا 530ای هستش

 

 

این هم ماشین قبلی سمیر بی ام وی 330 ای

 

با تشکر